Primary Advertiser

מדריך: כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לקמפינג משפחתי

בשיתוף דאצ'יה

29.9.2022 / 9:37

מזג האוויר מתקרר, החגים אוטוטו כאן וזה זמן מושלם לצאת עם כל המשפחה לחוות את הטבע במלוא הדרו. אז יאללה, קפצו על הדאצ'יה דאסטר שלכם וצאו לדרך. אבל לפני זה תקראו את המדריך שהכנו לכם

קמפינג עץ שיטה. ShutterStock
זיכרון משפחתי מושלם. קמפינג/ShutterStock

קמפינג זה לא משהו שמתאים לכולם, אבל אין ספק שבסופו של יום מדובר בזיכרונות המשפחתיים הכי יפים שיש. אז הסתיו כבר מעבר לפינה וגם כמה שבועות של חופש ממערכת החינוך, וזו הזדמנות נהדרת לחופשה אחרת, הרבה יותר זולה, מאתגרת, אבל גם הכי מתגמלת.

בדאצ'יה שמחזיקה ברכבי פנאי שטח וה- SUV הנגישים, הכינו לכם מדריך בשביל כל אלה שעושים קמפינג בפעם הראשונה. בהצלחה.

בחירת לוקיישן
בחירת המיקום של הקמפינג היא כנראה הדבר הכי חשוב כשמחליטים לצאת עם המשפחה. יש הרבה סיבות לכך, ביניהם מזג האוויר, או איזה אתרים תיירותיים תרצו לפקוד, אבל אולי הכי חשובה היא השאלה - כמה אתם מנוסים בקמפינג וכמה שקט אתם רוצים?

מי שמנוסה בקמפינג משפחתי ויש לו את כל הציוד, וגם יכול להסתדר בלי מים זורמים, אור או שירותים יכול לעשות קמפינג כמעט בכל מקום בטבע. לאלה ביניכם שעדיין חדשים בנושא מומלץ לבחור באתרי קמפינג מאורגנים שכוללים שירותים בסיסיים כמו חשמל, כיורים עם מים, שירותים ואפילו מקררים ומטבחים משותפים.

מנטה קמפינג. ShutterStock
מתחילים באוהל ומתקדמים משם. מחנה קמפינג/ShutterStock

מה חייבים לקחת?
כאמור זה מאוד תלוי עד כמה אתם אנשי קמפינג, אבל ננסה למקד את הרשימה הזו באנשים שיוצאים לקמפינג פעם או פעמיים בשנה באיזורי החגים והחופשים.

אז בראש ובראשונה תדרשו לאוהל. כיוון שמחירי האוהלים יכולים להגיע לאלפי שקלים, אנחנו דווקא ממליצים על בחירת אוהל יחסית פשוט וכזה שמתאים כמובן למספר הנפשות במשפחה. מומלץ גם לקנות אוהל עם צליה מחוברת שתוכלו לפרוס מתחתיה מחצלת ותיהנו גם בחוץ. למפונקים אפשר להוסיף מזרונים מתנפחים או לא, ואפשר גם להסתפק בשק שינה או שמיכות.

אלמנט חשוב לא פחות הוא כמובן הבישול ולשם כך תצטרכו להצטייד במספר דברים. בהנחה שבחרתם באתר קמפינג מסודר מאוד, לא תצטרכו להביא גריל או מקור חימום אחר, ותוכלו להסתפק במה שיש במקום. למי שבכל זאת רוצה כדאי להביא גזיה לקפה של הבוקר. אם באתר הקמפינג שלכם אין אמצעי קירור אתם חייבים להביא צידניות שיקררו את המזון שהבאתם מהבית וקרחונים טובים שמחזיקים הרבה זמן. גם שולחן נפתח הוא רעיון לא רע, במקרה ואין מתקני ישיבה באיזור הקמפינג, ועוד יותר חשוב לא לשכוח ולהביא ערכת כלים רב פעמית של צלחות, כוסות ומזלגות, פותחן קופסאות שימורים (וגם ליין, בכל זאת חופשה עם הילדים).

כדאי גם להביא כסאות קמפינג מתקפלים כדי שהמבוגרים ביניכם יוכלו לשבת מבלי לשבור את הגב ואפשר לשדרג ולהביא ערסל. את כל הציוד הזה אגב אפשר לסחוב באמצעות עגלת קמפינג, או לחנות קרוב אם מתאפשר. אבל הכי חשוב - לא לשכוח תאורה על סוללות, נייר טואלט וכמובן - שקיות זבל לפינוי הפסולת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנטה קמפינג. ShutterStock
קמפינג טוב כולל גם אוכל טוב/ShutterStock

מה אוכלים?
אבל רגע, מה עם האוכל? אין ספק שקמפינג טוב כולל גם אוכל טוב. וזה לא אומר שצריך להכין ארוחות גורמה, אלא דווקא אלה הפשוטות שכוללות הכנה משותפת עם הילדים ובמרכזן קלאסיקות שטח, הן הכי כיפיות.

לחצו כאן לכל המתכונים של השף אושר אידלמן

אם אתם מתכוונים לעשות על האש - כדאי כמובן להצטייד בבשר, פיתות חומוס ועוד - אבל קחו בחשבון שאם אין לכם קירור - מומלץ שהארוחה הזו תהיה ביום הראשון כדי שהבשר לא יתקלקל מהחום. אם אתם מאנשי הפויקה חשוב לברר קודם כל שמותר להדליק אש בטח שבו אתם לנים. אם יש אישור להדליק מדורה תוסיפו לצד הפויקה גם תפוחי אדמה במדורה וקינוח סמורס שעשוי עוגיות שוקולד ומרשמלו וישמח את הילדים מאוד. בסיר של הפויקה אגב אפשר לבשל גם פסטה ואורז, כך שאין צורך להביא את כל המטבח.

לארוחת הבוקר אפשר להסתפק בפירות וירקות שלא מצריכים קירור, קורנפלקס ארוז במנות אישיות וחלב (עמיד) לחם עם ממרח שוקולד, חמאת בוטנים או דבש שאינם מצריכים קירור ואפילו ביצים קשות שיכולת להחזיק כמה ימים. וכמובן לא לשכוח קפה להורים ולשתות הרבה מים (כן, כמה שישיות אבל לא יותר מדי שלא יתקלקלו בחום).

ערכת עזרה ראשונה
כל הורה לילדים יודע שהם נפצעים לא מעט. לכן כשאתם יוצאים לקמפינג אל תשכחו לקחת אתכם חומר חיטוי, תחבושות, פלסטרים, יוד, משחה לכוויות ועקיצות ותכשיר דוחה יתושים.


קמפינג נעים!

בשיתוף דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully